REKLAMA
Znaleziono 9899 wyników
Zarząd Zieleni Miejskiej we Wrocławiufirma
Pokaż firmę
Zarząd Zieleni Miejskiej we Wrocławiu
Wrocław, Aleja Śląska 1
TBS Wrocław z pozwoleniem na budowę 230 nowych mieszkań w Leśnicy i na Brochowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
TBS Wrocław z pozwoleniem na budowę 230 nowych mieszkań w Leśnicy i na Brochowie [WIZUALIZACJE]
Mieszkania na tani wynajem pilnie potrzebne. Powstaną dzięki inwestycjom TBS Wrocław. Ponad 30 chętnych na 1 mieszkanie – takie było średnie zainteresowanie ofertą TBS Wrocław w 2024 r. Spółka szykuje odpowiedź na rosnące potrzeby mieszkaniowe we Wrocławiu. I planuje budowę 230 mieszkań na tani wynajem na Brochowie i w Leśnicy.
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy. Mieszkańcy Dolnego Śląska zyskają dodatkowy dostęp do kolei. Przygotowana jest trasa połączenia. Przystanki zapewnią wygodny dostęp do pociągów wszystkim podróżnym Inwestycję za 217 mln zł realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków unijnych z RPO Województwa Dolnośląskiego.
Pod Wrocławiem trwa budowa Wrocław Campus 39, wielkiej inwestycji Panattoni. Powstanie wiele nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Wrocławiem trwa budowa Wrocław Campus 39, wielkiej inwestycji Panattoni. Powstanie wiele nowych miejsc pracy
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, realizuje swoją największą jak dotychczas inwestycję na Dolnym Śląsku – Wrocław Campus 39. Generalnym wykonawcą jest firma Atlas Ward Polska z Wrocławia, która zrealizowała dla tego inwestora także wcześniejsze etapy tego wielkiego parku logistyczno-przemysłowego.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław IIIartykuł
Pokaż artykuł
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław III
Kolejna wielka, znana, globalna firma zostaje na dłużej w parku magazynowym, w stolicy Dolnego Śląska. Największy operator logistyczny na świecie DSV – Global Transport and Logistics stawia na Prologis Park Wrocław III. Kompleks zlokalizowany jest przy Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, w pobliżu węzła "Lotnisko" i międzynarodowego portu lotniczego Wrocław-Strachowice. Na mocy nowej umowy – zawartej w modelu Clear Lease – DSV będzie kontynuować wynajem 10 541 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni w Prologis Park Wrocław III. Partnerstwo obu firm trwa nieprzerwanie od 2012 roku.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kobierzyce] EURO PARK LOGISTICS
Kobierzyce, Galowice
Panattoni Park Wrocław S8 Southinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Wrocław S8 South
Tyniec Mały, Ryszarda Chomicza
Panattoni sfinalizowało sprzedaż dwóch parków przemysłowych w regionie Wrocławiaartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni sfinalizowało sprzedaż dwóch parków przemysłowych w regionie Wrocławia
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, sfinalizował sprzedaż dwóch projektów przemysłowych w regionie stolicy Dolnego Śląska – Panattoni Park Wrocław East oraz Panattoni Park Wrocław S8 South. Inwestycje mają łączną powierzchnię blisko 43 000 mkw.
Q Hotel Plus Wrocław przechodzi modernizacjęartykuł
Pokaż artykuł
Q Hotel Plus Wrocław przechodzi modernizację
Zlokalizowany w centrum stolicy Dolnego Śląska Q Hotel Plus Wrocław zakończył modernizację centrum konferencyjnego i pokoi. Obiekt umacnia swoją pozycję w sektorze MICE, oferując nowoczesne wnętrza i profesjonalne zaplecze dla gości biznesowych oraz turystów.
Cmentarz komunalny, ul. Ibn Siny Awicennyinwestycja
Pokaż inwestycję
Cmentarz komunalny, ul. Ibn Siny Awicenny
Wrocław
REKLAMA